Des de la Regidoria de Participació i Acció Veïnal informem que ja ha arribat el nou procés de pressupostos participatius DecidimVLC. En aquesta quarta edició tenim 8 milions d’euros per a projectes d’inversió per als nostres districtes!
Des de l’Ajuntament, com a part del compromís del govern municipal d’incrementar la col·laboració i la participació de la ciutadania en la presa de decisions sobre la gestió municipal, apostem pels pressupostos participatius com a eina de participació perquè el veïnat decidisca que invertir una part del pressupost municipal en el seu entorn més proper, involucrant-se així de forma directa en la presa de decisions respecte a l’execució d’una part del pressupost municipal destinat a realitzar inversions.
Les fases d’aquesta nova edició són:
– Del 7 al 21 de Juny període de presentació de propostes en la web: https://decidimvlc.valencia.es/. Teniu dues formes, o bé individualment directament des de la web o acostant-te al grup de treball de tu Junta Municipal més propera (la informació de les reunions estarà en la web de Decidimvlc
– Del 22 de juny al 5 de Juliol és el moment de donar suport a aquelles propostes que vulgueu que passen a la següent fase
– Del 6 de Juliol al 14 de setembre és el moment dels equips tècnics, moment perquè elaboren els informes de viabilitat dels projectes.
– Del 15 al 30 de Setembre, moment de votar els projectes que vols per al vostre districte.
Us animem a difondre aquest procés en cada racó de la ciutat i a participar activament proposant i votant els projectes d’inversió que voleu per als vostres districtes.
La vostra participació és necessària per a construir la ciutat que volem.
Més informació en:
Facebook: ParticipaVLC
Web: https://decidimvlc.valencia.es/
—
Mireia Biosca Ordaz
Assessora
Regidoria Àrea de Participació, Drets i Innovació democràtica.
Transparència, Participació ciutadana i acció veinal.
Cooperació Internacional i Migració.
C/Convent Sant Francesc 2, 3er pis – 46002 València
Telèfon 96 208 5219 (ext. 5225)
Las reservas están cerradas para este evento.